maj12

faceci

dodano: 12 maja 2013 przez mojmalyswiat


 hej dziewczynki. pisze do was z telefonu xddd mam nadzieje ze mi sie to doda.  dzisiaj chcialam  wam popisac o facetach... 

 

tak wlasnie  facet xd

nigdy nie rozumialam facetow xd ich toku myslenia . Oni mowia ze my kobiety jestesmy ciezkie do zrozumienia a tak naprawde to oni sa ciezcy do zrozumienia dziewczyny powiem wam szczerze  że ja  myślę że ci nasi faceci to są dziećmi i na zawsze nimi zostaną Xd 

tylko ich zabawki będą coraz droższe. 

nam żałują na ciuchy buty kosmetyki a na siebie wydają..  

powinnam zgłosić sprzeciw xd  

 

dobra ta notka jest do dupy Xd ale oczekuje następnych z recenzjami i opisami ;***

 




Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy