Notki w archiwum:

maj17

Recenja filmu : Safe Haven (2013)

dodano: 17 maja 2013 przez mojmalyswiat


 Hej  dziewczyny  dawno do was nie pisałam :( A dzisiaj przychodze z recenzja filmu który jest  moim zdaniem rewelacyjny :) jak każdy filmm  oparty na książce Nicholasa Sparksa :) jednego z moich ulubionych autorów książek :) Może przejde do opisu filmu  obsady itd :) SAFE HAVEN - Bezpieczna przystań Opis filmu :  gatunek: Melodramat...



maj12

faceci

dodano: 12 maja 2013 przez mojmalyswiat


 hej dziewczynki. pisze do was z telefonu xddd mam nadzieje ze mi sie to doda.  dzisiaj chcialam  wam popisac o facetach...    tak wlasnie  facet xd nigdy nie rozumialam facetow xd ich toku myslenia . Oni mowia ze my kobiety jestesmy ciezkie do zrozumienia a tak naprawde to oni sa ciezcy do zrozumienia dziewczyny powiem wam szczerze  że ja...