listopad24

By Aga

dodano: 24 listopada 2012 przez mojmalyswiat


 A wiec podziękowania :D juz w  jakiejś notce dziękowałam :D 

Ale postanowiłam zrobic to bardziej oficjalnie ;p ... 

Aguś zwana Kaśką  badz Kaśka zwana Agą :P 

Moja droga  wczoraj dałas mii  radoche. ze miałam banana na mordce wiekszego niz kiedy kolwiek !

I serdeczne ci za to dzięki <3

Tak naprawde dziekuje ci za te cytaty... :D 

A blog Agi jest tutaj : 

http://aqaaa.blogerki.pl/

 

Pamietaj  przygotuj flaszke ! ja przywioze żelki  i bedzie uczta !:D 

 

Buziaki K :*

 




Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Wasze komentarze

zgłoś
Aqaaa 25 listopada 2012 Aqaaa napisała:

haha (szybko przeczytała, ahhh weszłam na kompa w pore xD) ide po flaszke i zapraszam do mnie ;d haha